Latest Entries »

I’m Moving Out..

I’ve moved my blog to http://syah1ndra.blogspot.com.

 

I won’t update this WordPress blog anymore..

 

Sebab masalah Streamyx yang banyak songel bila nak buka WordPress..

 

Harap maklum..

 

-Syah Indra-

Advertisements

Dear WordPress..

Please, work as normal, dammit!

I’m stuck with this screen for a long time now..

stuck

 

I can’t even open up my Dashboard..luckily I can still be able to post a new entry via Live Writer..without proper access to the Dashboard, how can I edit the previous post (which was messed up by WordPress itself)?

 

Is this caused by Streamyx? Hell, I can’t even load up certain pages as well (and It’s not even porn).

 

Before I blow something, please..

 

I want everything to go back to normal again..

Bersatio di UM..

Pagi ni aku sangat rajin untuk ke UM..aku masih tak dapat masuk lab sebab ada banyak lagi urusan yang aku kene settlekan..aku tak nak masa lab aku diganggu dengan macam-macam anasir luar yang boleh buat aku terpaksa ke sana ke mari..

 

Pagi tadi aku ke Bendahari UM..menyelesaikan masalah kewangan..student kan..memang tak pernah lari dari masalah kewangan..haha..

 

Setelah kecewa dengan apa yang aku tahu di Bendahari, aku pergi singgah gunting rambut di KPS..sekarang ni KPS masih direnovate..semua blok ditukar kulit sekaligus so memang kerja-kerja renovate tu ambik masa yang lama..

 

15122010081

 

15122010082

 

15122010083

 

15122010084

 

15122010085

 

Sambil-sambil tu, aku lalu Dewan Tunku Canselor..sempat snap beberapa gambar sebelum aku balik ke rumah..

 

15122010086

 

15122010089

 

15122010090

 

15122010091

 

15122010092

 

Hari ni tak berapa berhasil bagi aku..harap-harap hari esok baik-baik je..